Samhälle, Språk

Vill du träna på att prata svenska tillsammans med andra? Välkommen till ett digitalt språkcafé på lätt svenska!

Digitalt språkcafé är en plats där du kan träffa nya människor. Vi pratar med varandra på lätt svenska.
Ta gärna med dig en kopp kaffe eller te så fikar vi tillsammans.

Så här går det till:
Du deltar i vårt digitala språkcafé via din mobil, surfplatta eller dator.
Vi träffas digitalt via Zoom.
Du får en länk till språkcaféet skickad till din e-post innan mötet börjar.

Dag och tid:
14 Maj 2021
Kl 17.00 - 18.30

Det är gratis att delta i våra digitala språkcaféer

För anmälan och mer information:
Kontakta pervin.mattsson@sv.se