Hälsa & välbefinnande



HormonBalans
En kurs för dig som vill få kunskap om att balansera dina hormoner med HormonYoga och få kunskap om de verktyg inom olika områden som har betydelse för hormonell balans. Under 8 veckor utövar vi HormonYoga (1h) och varje vecka fokuserar vi på olika teman för hormonell balans (30min) såsom sömn, stress, mage-tarm, kost och näring etc.
Många har idag besvär med stress, trötthet, humörsvängningar, pms, sköldkörteln, huvudvärk/migrän, ångest, depression, klimakteriet etc. som indikerar på obalanser i hormonsystemet. Kursen vänder sig till tjejer/kvinnor i alla åldrar som vill lära sig mer om att balansera sina hormoner och få ökad kunskap och verktyg att göra förändringar för att uppnå en ökad hormonell balans.
HormonYoga är mjuk, lugn och inkännande med fokus på återhämtning och andning. Den passar alla och du behöver inte ha erfarenhet av yoga sedan tidigare.

Kurs: v44-51
Dag: Tisdagar
Tid: Kl 18:30-20:00
Plats: Ecocaféet, Storgatan 26, Östersund
Pris: 2640 kr


Varmt Välkommen!
Diana Lindberg


:::::::::::::::
Vi öppnar upp med försiktighet.
Från och med nu öppnar vi med försiktighet upp för fysiska träffar igen. Vi gör en noggrann prövning enligt Folkhälsomyndighetens riskbedömningsmall och myndigheters rekommendationer och anvisningar. Vi följer folkhälsomyndighetens rekommendationer angående de rådande omständigheterna för smittorisk och anpassar vår verksamhet. Vi fortsätter gärna också med folkbildning digitalt eller på distans, och de grupper som kan träffas med fördel utomhus.
Information om eventuella ändringar kring arrangemang uppdateras på vår webbplats och på facebooksida. Om du känner dig sjuk ska du stanna hemma. Om du tillhör riskgrupp eller är 70 år och äldre avråder vi dig från att delta i verksamheten just nu. Detta utifrån Folkhälsomyndighetens rekommendationer.
Läs mer på Folkhälsomyndighetens hemsida: folkhalsomyndigheten.se

Vid fysiska träffar gäller följande:
• Delta endast om du är helt symtomfri.
• Om du tillhör en riskgrupp eller är 70 år och äldre, avråder vi dig från att delta i verksamheten just nu.
• Håll minst 2 meters avstånd till varandra, även i pauser.
• Tillämpa god handhygien. Hosta och nys i armvecket.
• Dela inte material med andra
• Vid förekommande fall: ta gärna med eget fika, termos etc. för att undvika trängsel och att flera personer rör vid exempelvis samma koppar och fat.
• Var hellre extra försiktig än oförsiktig.

Hör av dig till oss på kontoret vid frågor.