Balansyoga

Balansyoga

Hälsa & välbefinnande

Innehåll och upplägg:
Nu erbjuder vi ett 10- veckors program som bygger på tre delar: Yoga/meditation, aktiv reflektion och vardagsträning. Du får effektiva verktyg för stressreduktion och balans i vardagen.
Yogaövningarna är hämtade från Kundalini yoga vilket innebär att den är mild men effektiv. Full närvaro krävs för att känna effekten.

Förkunskaper:
Inga förkunskaper krävs. Passar bra för nybörjare.

Kursledare:
Angelika är fysioterapeut och utbildad Vinyasa yoga lärare hos Raja Yoga i Lund. Angelika har också kompletterat med Yinyoga och reser regelbundet till Yoga utbildningar/workshops för vidareutbildning. Med hjälp av yoga vill hon inspirera till ökad medvetet liv, att vara här och nu och att hitta sig själv.

Bra att veta:
Kom gärna i god tid, ta med liggunderlag/yogamatta och en liten filt. Tänk på att du inte äter minst en timma innan yogapasset.
Vid anmälan är det bra om du anger din mailadress, för vidare kontakt. Cirkelstarter är preliminära.
Du får en kallelse till kursen ca en vecka före kursstart. Vi kontaktar dig om något ändras.
Vi reserverar oss för att behöva ställa in cirklar med för få anmälda deltagare.