Vanliga frågor och svar om E-Tjänsten

Jag har glömt mitt lösenord, kan jag få ett nytt?

Tryck på "Glömt lösenord" så får du ett nytt lösenord skickat till dig via SMS eller e-post. Kolla i skräpkorgen om du ej ser denna e-post i din inkorg.

Jag vill byta lösenord, hur gör jag?

Logga in och gå till "Användare” och redigera dina kontouppgifter

Jag har fyllt i mina inloggningsuppgifter och tryckt på "Logga in", men det händer inget sen?

Testa att logga in via en annan webbläsare.

Jag ser ingen knapp/text för signering

Alla sammankomster ska vara registrerade med närvaro och antal timmar. Ta bort ev inställda sammankomster. Arbetsplanen skall vara ifylld.

Varför syns inte knappen för "Lägg till person"? Vi har ju fått en till deltagare i gruppen.

Kontakta SV, max antal personer kan vara satt för lågt (av SV).

Måste jag signera efter varje sammankomst?

Nej, du signerar när samtliga träffar i studiecirkeln har genomförts.

Vi är två ledare som båda vill se deltagarlistan, går det?

Ja, båda ledarna kan logga in och se listan om en till ledare finns angiven på arrangemanget. Man kan bara föra närvaro på den/de träffar man ansvarar för. Huvudledare kan fritt fördela träffar till annan ledare. En annan ledare kan endast tilldela sin träff till huvudledare. Man kan också meddela SVs personal vilket datum som avses, så lägger de träffen synlig för annan ledare.