Välkommen till SV:s E-tjänst!

Vad gör du i vår E-tjänst? E-tjänsten ersätter dom tidigare papperslistorna med bl.a. närvarorapportering. Utöver att kunna rapportera närvaron och signera dina listor så kan du även lägga till deltagare, ändra och/eller lägga till sammankomster och kontakta deltagarna i din cirkel likväl som din kontaktperson hos oss på SV. Du kommer åt alla dessa funktioner enkelt via en dator, mobil eller surfplatta och det enda du behöver är ett webbkonto hos oss. Saknar du ett webbkonto? Kontakta då din lokala verksamhetsutvecklare så hjälper vi dig att komma igång!

Du kommer till vår inloggningssida för E-tjänsten genom att klicka här eller genom att gå in på www.etjanst.sv.se 

  • Från Folkbildningsrådet är det ett krav från 2022 om att införa digitala listor och elektronisk signering. Syftet är att höja den administrativa kvaliteten hos studieförbunden. SV startar därför upp elektronisk signering av arrangemang redan nu från och med den 16 augusti. Du som ledare loggar in med personnummer och lösenord, men vid slutsignering används BankID.